0
0

دانلود رایگان اطلس آناتومی نتر ویرایش ۷

5102 بازدید
دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-گری

دانلود رایگان اطلس آناتومی نتر ویرایش ۷ با حجم کم و فرمت PDF

  • عنوان فارسی: اطلس آناتومی بدن انسان نتر
  • عنوان انگلیسی: Atlas of Human Anatomy Netter
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • ویرایش: ۷
  • نویسنده / نویسندگان: Frank H. Netter
  • زبان: انگلیسی
  • تعداد صفحات: ۷۹۳

دکتر فرانک نتر کیست؟

فرانک نتر (Frank H. Nrtter) در سال ۱۹۰۶ در شهر نیویورک به دنیا آمد. او در دانشگاه ملی تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رساند و سپس به عنوان دانشجوی پزشکی در دانشگاه نیویورک پذیرفته شد سپس در سال ۱۹۳۱ با مدرک دکتری عمومی با موفقیت از این دانشگاه فارق التحصیل گردید. در طول سال های تحصیل خود، طراحی های دکتر نتر از بدن انسان، دانشجویان و اساتید وی را مجذوب خود کرده بود و او در این دوران حتی از طریق نقاشی برای کتاب ها و مقالات کسب درآمد می کرد و این روند به مدت چندین سال حتی بعد از فارغ التحصیلی وی ادامه داشت. سرآخر وی تصمیم گرفت تا به طور تمام وقت زندگی کاری خود را به طراحی و نقش کشیدن از آناتومی بدن انسان اختصاص دهد.

بعد از خدمت در ارتش آمریکا در جنگ جهانی دوم، دکتر نتر قرار داد طولانی مدتی را با شرکتی به نام  CIBA Pharmaceutical Company که امروزه Novartis Pharmaceutical نامیده می شود منعقد می کند که در طول سالیان متمادی ماحصل این قرار داد تبدیل به یکی از معتبر ترین و پرکاربرد ترین رفرنس های پزشکی در بین دانشجویان، اساتید و پزشکان می شود. کتاب های وی از سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به ویرایش شدن منظم با رعایت سبک خاص طراحی وی شد و در سال سال ۲۰۰۵ میلادی، انتشارات Esevier حق امتیاز کامل این کتاب را از Novartis Pharmaceutical خریداری کرد.

آثار دکتر نتر در زمره بهترین نمونه های کاربرد تصاویر در آموزش مفاهیم پزشکی است. تعداد نقاشی های وی که بالغ بر ۲۰۰۰۰ اثر می رسد تبدیل به یکی از برترین آثار تاریخ پزشکی شده است. اولین ویرایش این کتاب که در سال ۱۹۸۹ میلادی منتشر شده است تا کنون ۷ بار ویرایش شده و به ۱۶ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. اطلس آناتومی نتر امروزه رفرنس اصلی مطالعه آناتومی در بین دانشجویان پزشکی است.

پیشنهاد مدیکالستان:

تصاویر این کتاب را از دست ندهید! امروزه سیستم آموزش پزشکی در ایران به گونه ای شده که اساتید از تکنیک پاورپوینت و دانشجویان از جزوات کلاسی برای فهم بیشتر مطلب استفاده می کنند. اگر کمی دقت کرده باشید، متوجه می شوید که بیشتر اساتید شما از تصاویر اطلس آناتومی نتر برای ارائه درس استفاده می کنند که بیانگر اهمیت بالای آن است. البته این کتاب توضیحات خاصی ندارد اما مشاهده تصاویر آن برای تثبیت آموخته های آناتومی در کنار جزوه ضروریست!!

2.2 26 votes
Article Rating
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://medicalestan.ir/?p=2652
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
سینا حمزه
دانشجوی علوم پزشکی رفسنجان-مدیریت سایت
مطالب بیشتر
برچسب ها:
مشترک شدن
Notify of
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدید ترین most voted
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
باران
باران
3 سال قبل

?????????

24

زهره
زهره
3 سال قبل

الان من چطور میتونم دانلود کنم ؟ چرا لینکی نذاشتید واسه دانلود ؟

35

2
0
Would love your thoughts, please comment.x